fredag den 18. maj 2012

Lidt medgang i livet

Vi kender vel alle til følelsen af, at verden er møguretfærdig og at hele livet går mod én? Sådan har jeg i hvert fald haft det i perioder hen over vinteren. Heldigvis vender lykken engang imellem.
Efter at have kigget efter lejlighed i København i et godt stykke tid, fik jeg endelig bid. En lækker, lys lejlighed på Amager - højt til loftet, lækkert kvarter og en fed tagterasse. Og så er den oven i købet til at betale - sweet. Og for lige at gøre det endnu bedre, så har jeg da også lige skaffet job. Altså hvor svært kan det være?

Som tidligere nævnt var vi nogle dage forsinket på hjemrejsen, så jeg ramte først København onsdag eftermiddag. Og lad mig bare sige, hvor er det dejligt at komme hjem til larmen, menneskemylderet og den hektiske, men livlige stemning.
Torsdag formiddag mødtes jeg med min far i Ishøj, som var en guttermand og havde sagt ja til at hjælpe med at flytte. Det tog os knap 4-5 timer og thank God måtte vi nøjes med to flyttelæs fra Ishøj. Det kan dog også siges at være tetris på højt plan - det gælder om at holde tungen lige i munden, når man sådan pakker en lille trailer og en bil!  Det hårdeste var dog at slæbe tingene op til 3. sal. That's definitly the cardio of the day!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar