fredag den 13. april 2012

Det længe ventede kroophold..

Så blev det fredag og en lang og farefyldt arbejdsuge er slut - der er i hvert fald weekend - og planerne er store. Bum bum
Der er planlagt såkaldt kroophold til byens populære spahouse, eller noget i den stil. Jeg hentyder til Ivittuut, hvilket nogle af jer sikkert ikke aner, hvad er. Lad mig forklare:
Ivittuut er en gammel nedlagt mineby - overhovedet ikke fyldt med gamle, slidte huse, foruroligende historier, en kirkegård og selvfølgelig en skide masse uhygge. Det er fedt!Også fordi vi i dag skriver fredag den 13... :/ Ivittuut og Grønnedal er faktisk de eneste to byer i Grønland, som er forbundet via en vej. Lige lidt bonus info. Nogle enklte af husene derude har GLK (Grønlands Kommando) og den lokale kommune valgt at bevare. Hotellet, det gamle hospital, er ét af dem og er også vores opholdssted de næste 3 dage.
Mine kompagnoner er som altid drengene, og heldigt nok har jeg fået lokket Cathrine og Allan med. Så ene pige bliver jeg for en gang skyld ikke. Selvom det nu ikke har nogen betydning længere..
Vi har planlagt en masse gøjl og løjer - det bliver super! Jeg vil derfor være lidt stille henover weekenden, men vender stærkt tilbage (:

God weekend til jer alle.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar