fredag den 27. april 2012

Ugens update

Super - det er nu fredag aften eller nat alt efter hvor i verden, man befinder sig. I hver fald nærmer tiden sig, hvor turen går mod de sydligere himmelstrøg. Jeg forlader Dalen søndag morgen kl. 08.00, hvor det gode skib EjMi vil bringe mig til Narsarsuaq -dejligt sted - i hvert fald hvis man kan lide pomfritter! Men seriøst jeg håber på godt vejr. Orker ikke en stormende sejltur. Anyway..
Efter hvad jeg håber kun bliver til en enkelt overnatning flyver jeg videre til Ålborg mandag formiddag og skulle efter planen lande i Ålborg lufthavn 4-5 timer senere. I better!

Det er kommet bag på mig, hvor meget jeg har skullet nå inden jeg kunne rejse. Udover at have forberedt mig til den længe ventede optagelsesprøve til SOS - oh yeah, til jer der ikke lige ved det, så har jeg søgt ind på Søværnets Officerskole og krydser fingrer for at komme ind. I hvert fald, udover den prøve har jeg en kommende flytning, diverse papirer der har skullet være tjek på, konfirmationsgaven til min søster, en flyttekasse med privatgods jeg skulle have med milflighten og nogle andre små ting...
Hvor om alting er, som Jesper så fint ville have sagt, så kolliderede det hele lige i går aftes og som om det ikke var nok, så har en snedig forkølelse eller noget sneget sig ind på mig - perfekt timing! Dog er der efterhånden styr på tingene - er stadig sløj, kufferten skal afleveres i morgen aften og mangler lige resten af min søsters gave. som i tidsnok skal finde ud af, hvad er, men ellers er jeg så klar man kan blive til at komme hjem!!

Klokken er mange og det er efterhånden ved at være sengetid. Sleep tight. Xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar