søndag den 15. april 2012

Tid til at smide gåsen

Vejret har nu for alvor vendt til forår, og efter den sidste uges tid, som desværre har været præget af sne, så har foråret endnu en gang gjort sit indtog med fornyet kraft. Vinterjakken, the Goose, er endelig røget helt og warmpeacen fundet frem. Fantastisk!
Efter weekendens hyggelige ophold i Ivittuut - billeder følger i morgen - fulgte en dejlig gåtur i solskinnet. Én af de ting jeg virkelig værdsætter heroppe er min familie, som jeg de sidste to år har været adskilt fra. Derfor er noget af dagen da også blevet brugt i selskab med dem, god kaffe og lækker kage. Hvor jeg dog elsker min mor og at min timing altid er fantastisk! Og grundet vejret er dagen da selvfølgelig hovedsageligt blevet brugt udendørs. Cause who knows, måske sner det i morgen...






En smuk afslutning på en fantastisk dag. Og det bør nok lige nævnes, at billedet
er taget fra mit soveværelsesvindue. Utroligt så priviligeret men kan være.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar