onsdag den 18. april 2012

En solskinsdag

"Det er i dag et vejr - et solskinsvejr."
Som den kære Kim Larsen så fint udtrykker det, og det er lige, hvad det har været.

Der er nu kun 13 dage til jeg står med to ben solidt plantet på dansk jord - det krydser jeg i hvert fald fingrer for. Det bliver skønt at komme hjem til familie, venner og det vante - hjem til København.
Åhh altså. Dagen i dag har budt på et smuk solskinsvejr og humøret har været højt hele vejen igennem. Til trods for gårsdagens snestorm kan jeg mærke foråret i luften. Utrolig så optimistisk man kan blive af lidt solskin og medgang. I love it!

Og så for lige at gøre dagen lidt bedre... Efter seriøs boligsøgning i København har jeg endelig fundet et sted at bo - på Amager! En 61 kvm2 lejlighed som er indflytningsklar pr. 1 maj.  hvilket jo passer perfekt.
Og heldigvis er min veninde, Jinnie, lige så klar til at flytte ind som jeg. Det bliver for fedt!!

Så alt i alt en fantastisk dag (:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar