fredag den 20. april 2012

Råhygge en fredag aften

Så blev det fredag og endnu en weekend er begyndt -skønt.


Jeg elsker en god fest og siger som regel ikke nej til øl, men nogen gange er det rart med en chill out weekend. Hvilket lige præcis er, hvad er kommer til at ske denne weekend - eller dvs. aktiv afslapning!
Drengene holder 'drengeaften' i sergentmessen, så Cathrine og jeg besluttede os for at holde råhygge i ægte tøse stil.





Aftenens menu bestod af koftas (indiske frikadeller) dog i vegetarversion og derfor lavet på kidney beans og majs, rødbedetzatziki, humus, grovflute og lidt blomkål og porre vendt i balsamico på en tør, men hed pande. Det var et festmåltid så det batter! 
- man skulle nok have været der!

Efter en kort tur på Nord, den anden ende af Banjen (Grønnedals kind off kollektiv), stod resten af aften på ekstra hygge i selskab med Anne Hathaway og James McAvoy i filmen Becoming Jane, som jeg ganske rigtigt har nævnt før på denne blog. Men den er nu heller intet mindre end fantastisk - dog mest henvedt til det feminime køn. Og hvad er en fredag aften uden lidt til den søde tand, bestående af Ben & Jerrys, netmelon og kiwi - do I need to say any more?
Sådan en aften er lige, hvad jeg har haft brug for, og så helt uden at vide det - det er fedt Cathrine!

Som afslutning på en hyggelig aften fulgte jeg Cathrine lidt af vejen hjem og aftenhimmelen bød da også på glimtende stjerner og nordlys. Et naturfænomen, som altid har fascineret mig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar