tirsdag den 12. juni 2012

Just another tuesday..

Livet i Grønnedal ligger så markant langt fra alting, man kender. Ikke kun hvad angår dagens gang, men ligeledes omgivelserne man bevæger sig rundt i.

Min tirsdag startede som alle andre arbejdssdage; vækkeuret ringeded 6.30 og efter at have spist morgenmad, indtaget dagens første koffein og gjort mig færdig nærmede kl. sig 8.00 og derved mødetid.
Vejret var, som de sidste par dage, helt fantastisk. Dog med en anelse vind fra nordlig retning, men ellers blå himmel og højt solskin.
Hen ad formiddagen rendte jeg rundt ovre i gymnastiksalen og syntes der så lækkert ud bag ved bygningen (sol og ingen vind), så der kunne jeg da lige holde min 10-pause. Det blev så i selskab med en moskusokse, der stod lige knap 5 meter fra mig, men som ikke ænsede mig, da den havde for travlt med at græsse. Det er dog efterhånden hverdag for os, at de kommer så tæt på. Vi har en 3-4 stykker som render rundt ved og i byen - fuldstændig ligeglade med byens andre beboere. Hvorom alting er. Efter arbejde stod den på dagens træning - crosstraining og tabata, som er en fantastisk og effektiv træningsform. Den kan kun anbefales.

Om aftenen var vejret stadig helt fantastisk, så det blev til en dejlig aftentur ud i den grønlandske natur, kun fordi jeg kan. Efterfulgt af en kop kaffe og et stykke hjemmelavet roulade hos Jesper og Ulrik. 

The end på endnu en dag i den grønnedalske verden. Xx

Kan du finde moskusoksen?
En dejlig sommeraften.
Jeg ved en lærkerede, jeg siger ikke mere..

Moskusokse spor.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar