søndag den 25. marts 2012

Kan man andet end elske søndag?

Weekendens sidste dag - hviledagen - hvilket er lige mine ord. Efter at have gjort dagens gode gerning, bestående af løb og styrketræning, kan jeg sumpe resten af dagen med god samvittighed. Endda i selskab med en af Storbritanniens store kvindelige forfattere, Jane Austen, i form af den skønne Anne Hathaway i Becoming Jane. Bonus ved filmen er selvfølgelig hendes mandlige modspil, James McAavoy - der er altså noget over de der britiske mænd. I'm just saying!
Og da det nu er søndag, og man har hele dagen fri, så kan man jo lige så godt lave noget lækkert mad sprængfyldt af proteiner og energi.

Måske er det bare mig, men Heinz er en uundværlig madvare i køleskabet.

Og for så lige at gøre dagen det bedre, så er det jo heldigt, at der står 6 forskellige Ben & Jerrys i min fryser - kun til mig. Bum bum

Ingen kommentarer:

Send en kommentar