torsdag den 22. marts 2012

Lean Dessert Protein!!!

Jeg havde aldrig forestillet mig, at det skulle ske. At lille jeg, som er imod sterioder, Epo og alle andre former for doping og muskelforøgelse, skulle kaste mig ind i den verden. But I gotta face the reality - jeg er blevet afhængig af proteinpulver...

Nu tænker du nok på alle de kvindelige bodybuilders, som har mistet enhver form for kvindelighed ved deres krop, men tænk igen. Jeg bevæger mig rundt i en helt anden boldgade.
Da jeg er semi-vegetar, hvilket i nogles øjne måske lyder  lidtubeslutsomt - det handler om smag - så er det ikke altid lige let at få proteiner nok. Specielt ikke, når man som jeg bor i Grønland midt ude i ingenting, og der leveres friskvarer (alt inden for grønt, frugt og mejeriprodukter) én gang om måneden. Heldigvis er jeg blevet introduceret for et wunder product, som jeg må dele jeg resten af verden: LEAN DESSERT PROTEIN.


Dette proteinpulver er special udviklet af koncernen BSN, som er førende udviklere af kosttilskud, muskelopbyggende produkter, samt leverandører af diverse oplysningerne om kost og træning.
Dét som adskiller Lean Dessert Protein fra andre lignende produkter på markedet er, at den er udviklet med henblik på vægtkontrol og vægttab. Produktet indeholder 6 forskellige proteinkilder af høj værdi, aminosyrer og aktive enzymer, som forbedrer optagelse og effekt. Ligeledes har produktet 7 timers optagelses, hvilket skyldes de forskellige proteinkilder, hvis optagelsestid variere.


Produktet får en forholdsvis tyk konsistens, når den blandes sammen med væske, næsten som en milkshake. Og nendnu en fantastisk fordel ved produktet - det smager af slik! Bum bum, så kan det da kun være godt. Produktet kan fås med 6 forskellige smage: banana cream pudding, chocolate fudge pudding, banana nut bread, chocolate coconut, fresh cinamon roll og whipped vanilla cream.                 Mine favoritter er klart chocolate fudge pudding og whipped vanilla cream. Who would have known, at noget, der smager så lækkert, faktisk er godt for din krop? Anyway, Lean Dessert Protein er efterhånden blevet en fast del af min morgenrutine - når min lyst til havregrød ikke overdøver denne lyst. I hvert fald bruger jeg proteinpulveret sammen med 200 g frossen frugt og 2,5-3 dl vand/mælk og voilá, så har man en lækker smothie proppet med proteiner! Den sidste bonus jeg vil nævne er, at det ikke er særlig dyrt. 150-200 kr. for 630 g, svarende til 20-40 portioner alt efter hvor meget man bruger til hver. Der er flere hjemmesider, som forhandler med det, men det billigste sted jeg endnu er faldet over er: http://www.bodybuilding.com/                                                 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar