torsdag den 29. marts 2012

Krøller eller ej?

Godt nok - jeg er lidt i et dilema og ja, det drejer sig om mit hår. Jeg er naturligt 'fladhåret' (hvis det da er et udtryk?), men som det oftest er med os med glat hår, så elsker jeg krøller og den volumen, de giver. Jeg har skam også haft permanent flere gange, og fantastisk nok så tager mit hår rigtig godt imod krøllerne og holder så godt på dem, at de ikke forsvinder før de klippes af. Bum bum
Men nu står jeg jo så her og skal hjem om en måneds tid, og det første der skal gøres noget ved, når jeg rammer Danmark, er mit hår. Mit dilemma er nu: skal jeg have krøller igen eller holde mig til den lidt kortere og skarpe page?



Krøller eller ej...? 


2 kommentarer:

  1. Ih er vild med de flotte krøller :D
    //Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Maria (: Jeg har også kun elsket de krøller!

      Slet